Politikai közvéleménykutatás és eszmecsere

Honfoglalás balról

Honfoglalás balról

Párhuzamos György

„Van egy párhuzamos univerzum valahol egy másik dimenzióban, de mi egy sorosban élünk.” /Németh Szilárd/

2017. július 13. - Kék Géza

Nem, nem idéztem Németh Szilárdtól. Mielőtt beperelne.

De érdekelne a Fidesz-szavazók véleménye a kormánykommunikáció ezen szegmenséről.

„Ezen” azt értem, hogy

  1. Soros György konkrétan a Sátán, aki el akarja pusztítani Európát.
    Egy korábbi bejegyzésemben írtam arról, hogy az egyik konzultációs országjárásos beszélgetésen volt szerencsém jelen lenni, és egy idős hölgy levezette, hogy Soros György és a zsidó háttérhatalom megfogadta, hogy az antiszemitizmusért Németországot 2045-ig (1945+100 év) elpusztítják. És emiatt hígítják a német és az európai lakosságot menekültekkel.
    A kormány szerint csak a pusztulás iránti vágya hajtja, és csak Orbán Viktor képes felvenni vele a kesztyűt.
    Miközben nekem inkább úgy tűnik, hogy gazdasági megfontolásból, a demográfiai krach elkerülése végett támogatná a migránsok beengedését és felkészítését. Nyilván én sem akarok egy gazdasági ütemterv része lenni, de azért túldimenzionálni sem kéne az ördögiségét.

  2. Soros György nagyon sok pénzzel és szellemi tőkével támogatta a Fideszt a megalakulása idejében, a rendszerváltást, mert ehhez nyilván anyagi érdekek is fűzték: kellettek neki a szabad piacok. De már akkor is egy elfogadó, egyenlő, szabad társadalmat ígérő formáció mellett tette le a voksát (az MSZP-vel is üzletelhetett volna, talán még könnyebben is ment volna).
    Mert a Fidesz egy liberális párt volt, ami az egyenlőséget, a szólásszabadságot hirdette, és rengeteg olyan felszólalásuk van, amit mintha a mostani énjeikkel szemben emeltek volna. És erre vevő volt az ország, lett volna jövőjük ezen a vonalon is, ha nem paktáltak le az MDF-fel székházügyben.
    De a Fidesz inkább a hatalmat akarta, mint az elveket, és amikor megérezte az MDF gyengülését a jobboldalon, áttáncolt, szembeköpve a korábbi elképzeléseiket.
    Soros György továbbra is ugyanazokat az elveket támogatja, mint 1990-ben. Ugyanazokat. A Fidesz, a Fidesz meg nem. Tehát amikor arról papolnak, hogy ’90-ben Soros még a jó ügyet képviselte, ma meg már nem… Soros ugyanazt képviseli; a Fidesz fordított köpönyeget.
    Orbán Sorosról és az alkotmányozásról 50 mp-ben: https://www.youtube.com/watch?v=4Zw4_fxdhoQ 
  3. Soros György olyan civil szervezeteket, pártokat és Európai Uniókat pénzel, amiknek az életcélja a Fidesz ellehetetlenítése. Pont. Szegény Fidesz.
    Civil szervek: konkrétan tudjuk, hogy ki honnan mennyit kap, mert elérhető az ilyen szervezetek anyagi elszámolása. Tényleg vannak akik Sorostól kapnak pénzt a működésükhöz: ezek általában bajba jutott embereknek nyújtanak szakmai vagy jogi segélyt. Nincs kormánnyal szembeni lejárató plakátkampány, nincs tüntető tömegek utaztatása repülővel (te jó ég, belegondoltatok ebbe? repülővel mennyibe kerülne tüntetőket utaztatni utolsó pillanatban?). Ez fordítva nem mondható el a CÖF-ről…
    Pártok: a Fidesz nagyon büszkén fogadta el a pénzt a Soros-alapítványtól. Ma már ez nemzetellenes vétek lenne, holott a pénz ugyanazt a célt szolgálja, egy tiszta államapparátust, meg szabad médiát meg… amit már háromszor felsoroltam. Nem nemzetellenes, Fidesz-ellenes, és ami Fidesz-ellenes, az ki lett kiáltva nemzetellenesnek is. És ez nem jó így… Az, hogy kiket pénzel, meg csak olyan bizonyítékokon áll a kormány kommunikációja szerint, hogy pl. Soros Brüsszelbe ment és Botka is Brüsszelbe ment, akkor nagy spancik lehetnek (Soros, Botka és Brüsszel egyszerre, szerintem maga a Fidesz-KDNP pornó).
    Képtalálat a következőre: „soros botka”
    Az ábrán az a két milliárdos, aki a Fideszt bizonyíthatóan támogatta pénzzel. Ehh...

    EU: Soros György lehet akármilyen gazdag, nehogy valaki bemesélje nekem, hogy az EU apparátusait is meg tudta kenni, csak hogy kigolyózza az Orbán-kormányt! A Fidesz kommunikációja szembement az EU-s normákkal, és ezt szankcionálják. A Fidesz meg hárít.

  4. Soros György Budapest díszpolgára, a fia pedig ugyancsak maga a Sátán, mert gazdag és költi a pénzét. Irigykednek? Nem értem. Annyira össze-vissza megy a propagandás hírfolyam, hogy kifolyik az agyam a fülemen.

¿Tényleg érdemes a Fidesz-KDNP-re szavazni megint?

¿Tényleg nem zavar senkit, hogy kimossák az agyukat?

Azért valaminek el kell érnie a Fidesz-misztériumba besüppedt Orbán-hívők ingerküszöbét. Nem?

A bejegyzés trackback címe:

https://honfoglalasbalrol.blog.hu/api/trackback/id/tr9212661579

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kék Géza: Párhuzamos György 2017.07.14. 11:13:01

Nyilván én sem akarok egy gazdasági ütemterv része lenni, de azért túldimenzionálni sem kéne Soros ördögiségét.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom66 2017.07.14. 13:28:11

Nagy nehézségek árán, ismét sikerült összehozni egy rakat hülyeséget.

Helga Beauty Salon. 2017.07.14. 13:42:23

Van egy rossz hírem a poszternek. Semmi újat nem tudott mondani a szokásos ballibbant hülyeségeken kívül, amivel a balosok agyát nem kell terhelni a jobbosok meg tesznek rá magasról! Ez a baller emelkedett majd most elmondom a frankót, hülyék vagytok ha nem értitek stílust képviseli a szokásos 1000 bullshit/ sec sebességgel.

sas70 2017.07.14. 14:19:22

Amikor a fidesz vezetők Soros-ösztöndíjjal tanultak, vagy amikor a CEU-ra jártak, akkor még nem volt Soros gonosz spekuláns, aki a boldog Orbániádát akarja megdönteni. Persze Simicska sem volt volt nemzetdöntő milliárdos, amíg az ő cégein keresztül csordogáltak a milliárdok és az ő plakátjain hirdette a fidesz és bújtatott fiókszervezete a CÖF, hogy kik tették tönkre az országot.
Időnként nagyot fordul a világ és a kedves mecénásból, kollégiumi barátból ellenség lesz. Szóra sem lenne érdemes az egész, ha nem mutatná meg tökéletesen, milyen gátlástalan és bosszúálló, a hatalomért bármire képes ember Orbán.

sas70 2017.07.14. 14:20:54

@Tom66: Ha egy rakat hülyeséget akarsz hallani, javaslom a heti kormányinfót, vagy rezsiszilárd nyilatkozatait. Mert ezek mindent alulmúlnak.

ZX 2017.07.14. 14:22:37

Attól, hogy minden ostoba fideszpatkány ugyanazt a betanult mantrát fújja még nem lesz igazatok.

fidesz maszop dk egykutya 2017.07.14. 14:50:08

@Helga Beauty Salon: honnan tudod, hogy a jobbosok mit csinálnak?

nick papagiorgo 2017.07.14. 14:51:48

tessék mondani, az, hogy
"az izraeli külügyminisztérium visszavonta a magyar kormányt elítélő nagyköveti nyilatkozatot, és az izraeli minisztérium éles szavakkal bírálta Soros Györgyöt, mert Izraelt rágalmazó szervezeteket pénzel - közölte a Háárec alapján az MTI. "

index.hu/kulfold/2017/07/10/az_izraeli_miniszterelnok_visszavonatta_a_magyar_kormanyt_elitelo_nyilatkozatot/

Az hogy illik a fenti gondolatmenetbe?
Már Izrael is Orbán kottájából játszik? Már ők maguk is zsidóznak? :)

Csetepaté márki 2017.07.14. 15:28:23

„Tehát amikor arról papolnak, hogy ’90-ben Soros még a jó ügyet képviselte, ma meg már nem… Soros ugyanazt képviseli; a Fidesz fordított köpönyeget.”

Soros ugyanazt képviseli? Nem változott azóta valami? Semmi nem dereng?
Na ja, ha segít megszabadulni egy nem választott kormánytól, akkor OK. Ha segít megszabadulni egy választott kormánytól, menjen a picsába. Vagy induljon a választáson.
Kb ennyit a köpönyegforgatásról.

chrisred 2017.07.14. 15:30:27

A Fidesznek, amikor még nem tudott kedvére kotorászni a pénztárcánkban, szüksége volt a sorosokra és a simicskákra. Most persze ők félnek a sorosok és simicskák hátán felfelé kúszó politikai erőktől.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.14. 15:30:41

Majd Orbán ír egy könyvet, a címe az lesz hogy Sorostalanul.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.14. 15:45:24

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő: Mindenhol. A hülye birkák (és bircák) agyát úgy átmosták, hogy természetesen nem veszik észre. Ez a lényeg.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.14. 15:48:17

@Helga Beauty Salon: Ez csak a te véleményed. Mára csak a legalja maradt fideszes, azok védik a tetübandát és az aljasságaikat.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2017.07.14. 15:50:27

@nick papagiorgo: Nocsak, Izrael már mérvadó lett fideszföldén? Hova lesz így a világ, még összezavarodnak birkák, hogy kit kell gyűlölni. Mert azt kell, nehogy már a mértéktelen lopással foglalkozzon a "nép".

Ekrü 2017.07.14. 15:57:55

"De a Fidesz inkább a hatalmat akarta, mint az elveket, és amikor megérezte az MDF gyengülését a jobboldalon, áttáncolt, szembeköpve a korábbi elképzeléseiket." Szerintem gondold át ezt még egyszer.Nem a Fidesz volt az aki 94-ben megváltoztatta az elveit és szembeköpte a választóit hanem az akkori SZDSZ.Akkoriban 24 éves voltam,még ma is dühít ha rágondolok ,hogy hogyan vezették meg a liberálisok a rájuk szavazókat.Elárultak mindent és mindenkit,míg a Fidesz nem.És ,hogy ez mennyire igaz ,az látszik abból ,hogy mi lett a liberálisokból és mi a Fideszből.

Helga Beauty Salon. 2017.07.14. 16:03:55

@Sörös Mérenc: Mára sem jött meg az eszed. Na mindegy, majd holnap!

nick papagiorgo 2017.07.14. 16:20:15

@Sörös Mérenc:
ügyes terelés :)
nem tudom, mi van fideszföldén, viszont ha megnézed az életeét mondjuk az angol wikin
en.wikipedia.org/wiki/George_Soros

rájössz, hogy azért a bácsi nem egy jóságos télapó: több országban népszerűtlen a "kreatív" pénzügyi manőverei miatt, illetve több ország (köztük Izrael is) azzal vádolja, hogy a szervezetin kereszül beleavatkozik a belpolitikájukba.

Tehát az egészet úgy lefesteni, hogy a szegény öreg zsidóbácsit megtámadta a gonosz Orbán, kissé egysíkú látásmódra vall :)

anyadmajma 2017.07.14. 16:22:41

@Ekrü: te hazaáruló bolsevik geci vagy. Ez van.
A gazdád konkrétan kilóra adta el az országot, saját magát köpi szembe hetente, csak hogy hatalomban maradjon.
De nem baj, minden ilyen féreg megdöglik egyszer, vagy egymást faljátok fel, vagy kötélen lógtok majd, mint az előttetek ugyanezzel próbálkozók.

nikkel odeon 2017.07.14. 17:20:44

@nick papagiorgo: "több ország (köztük Izrael is) azzal vádolja, hogy a szervezetin kereszül beleavatkozik a belpolitikájukba."

Én azért nem Izraelt tekinteném a leginkább megbízható államnak. Az meg, hogy a Wikipedia mit ír, egy kalap szart nem jelent. Én is írhatnék egy Wiki cikket, hogy nick papagiorgo zaklatja a(z egyelőre még nem létező) gyerekeimet, de attól még nem lenne igaz. Akkor se, ha Facebookon osztom meg. Nem mondom, hogy nem lehet semmi Soros háttérmunkája mögött, de jó lenne már egy rohadt bizonyítékot látni, mert a bíróságokon a "becsszóra' úgy van"-nal elmehetne Viktor is, meg Izrael is az anyjába... Egyelőre még csak közvetett bizonyítékot se lehetett látni senkitől se, mégis ezt a szarrárágott mantrát nyomatja már az utolsó hülye is... Persze mint tudjuk, a hazugság is igazsággá válik, csak sokáig kell mondani :), meg "altretnative facts".

Azt amúgy szerintem már a legelborultabb fideszbérencek és bértrollnokok is beláthatnák, hogy már erősen túltolták a szekeret Viktorék, aki akarja, az már kellően utálja Sorost, szóval már igazán leállhatnának. Ha csak ezen múlik, akkor kezdjenek mást utálni. Kezdhetnék saját magukkal, aztán meg folytathatnák Putyinnal meg Erdogannal...

Bogyó 2 2017.07.14. 17:43:57

@Csetepaté márki: Tudod a normális demokráciához kevés az, hogy írnak ki szabad választásokat. Az sokkal több ennél. Közszolgálati médiumok, fékek és egyensúlyok, pártatlan igazságszolgáltatás, közméltóságok, pártsemleges közigazgatás, rendvédelmi szervek stb. Tudom, unalmas meg bonyolult... De a demokrácia nem olyan izgalmas mint egy diktatúra vagy egy hadszíntér, és nem is olyan egyszerű. Pont ez a baj a fidesz-rendszerrel, hogy talán demokrácia, de nem biztos. Lehet, hogy nem diktatúra, de mintha mégis az lenne. Írhatunk az interneten, de a köztv lormányszócső oly mértékben amire Rákosiék óta nem volt példa. Ez pedig nagyon is adhat tennevalót egy nyílt társadalomért demokratikus jogokért küzdő szervezetnek.

Pop40 2017.07.14. 17:48:37

@Tom66:

Hála istennek, te mindet tételesen megcáfoltad.
Muhahaha :D

teéjesenmindegy 2017.07.14. 17:49:02

Akkor hadd kérdezzek én is.
Ki és mikor mondta, hogy soros maga a sátán?
Ez most egy megválasztott kormány. Ugyanaz lenne ez ellen áskálódni, mint 88ban a nem megválasztott kormány ellen?
Ki és hol mondta, hogy tömegével repültettek ide tüntetőket? Egy darab cikk írta, hogy valamelyik egyetemen ajánlottak néhány ingyenjegyet. Amit se nem cáfolt, se nem erősített meg eddig senki.
Miért akkora élet, nemzet, alkotmány meg mindenellenes az, hogy a civilek feltüntessék, hogy ha kapnak pénzt külföldről? Az nem érv, hogy utána lehet nézni a neten. Pont ahogy a gyógyszerreklámoknál is bemondják a kötelező "kockázatok és mellékhatások tekintetében" c. dumát. Pedig annak is utána lehet nézni.

De a legjobb:
"nehogy valaki bemesélje nekem, hogy az EU apparátusait is meg tudta kenni" :D::D:D
Ezt komolyan írtad?Tényleg? Mert ott amolyan szentemberek ülnek, ugye? Mondjuk Junckert szerintem meg a megfelelő pillanatban egy felessel meg lehet venni...

Pop40 2017.07.14. 17:51:13

@Helga Beauty Salon:

Melyik rész is volt hülyeség, bolsi?

Hogy Soros ugyanazt képviseli most is, mint mikor a fideszt pénzelte, míg a fidesz azóta az ezredik köpönyegforgatáson is túl van?

Vagy netán az a rész, hogy a világon egyetlen szervezet van, amelyet Soros IS és Simicska IS pénzelt, és ez épp a vajdád köztörvényes maffiapártja?

Pop40 2017.07.14. 17:57:43

@fidesz maszop dk egykutya:

Onnan, hogy a komcsi szarhalmok újabban "jobbosnak" érzik magukat.
Hisz megmondta a vajda, hogy ők azok. :-))

Bogyó 2 2017.07.14. 17:59:34

@Ekrü: Te is azok közé tartozol, akik az antikommunizmusuk és nem a liberalizmusuk miatt szavaztak az SZDSZ-re. Pedig egyrészt óvodás dolog, hogy az MSZP-sek komcsik. Az a réteg pont, hogy már kis kapitalizmust csinált a KÁDÁR-korszakban is, az igazi komcsik Thürmerék voltak. A HOrn-Németh miklós-Békesi-Meggyesi-féle társaság már akkoris meglehetősen liberális politikát folytatott, némi szoci beütésekkel, az SZDSZ azért túltett raktuk. De csak a tájékozatlanoknak volt olyan nagy meglepetés a koalíció. Persze ettől még nem volt korrekt, mert az MSZP-nek nem volt tiszta a keze, nem korrekt módon, de mási az ellenzék asszisztálásával mentették át magukat. Demokratikus párt mivoltuk el volt fogadva, az SZDSZ egyfajta kényszerben is volt. AZ SZDSZ mindig is liberális volt, az ellenkezőjével még az ellenfeleik se vádolják őket, az MSZP idomult hozzájuk, nem ők akartak tervgazdálkodást meg más komcsi gazdálkodást bevezetni, hanem az mszp kormányzott liberálisan. Egyedül az mszp-s személyek és a befolyásaik, vagyonuk mentén volt kifogásolható a koalíció, de politikailag nem.
Ellenben a fidesz. A Fidesz nem változott? Ne röhögtess! A liberális internacionálé tagja, a horvátoknak fegyvert szállító Antall-kormányt támadó, a fasiszta-veszélyre figyelmeztető, Csurkát, torgyánt támadó, kárpótlásellenes, világkiállításellenes, Sorost védő, zakóban, farmerben, szakállasan Parlamentbe járó Fidesz szerinted nem váltott nézeteket, ideológiát, amikor elkezdetek öltönyben járni, "polgár"-ozni, Torgyánnal koalíciót kötni, Csurkának tetszeni, szentkoronázni, konzervatíviskodni? SAját maguk is elismerik, inkább azon megy a duma meg a védhetetlen védése, hogy felnőttek, meg idősödve változik az értékrend stb. szóval a teljese szembefordulés lásd libsi internacionáléból való kilépés, nyilvánvaló, mindenki látja, ha te nem is. A kommunistázás csak porhintés Orbán részéről, elég végignézni kikkel dolgozik.

Pop40 2017.07.14. 18:00:03

@nick papagiorgo:

Nem Izrael, csak Netanjahu.

Vityát meg Netanjahut ugyanaz a (mellesleg kőkemény homokos) zsidó Finkelstein kampánytanácsadó képezte ki, nem csoda, hogy ugyanolyan szituációkra ugyanúgy reagálnak.

De legalább a fidesz idomított majmai úgy zsidózhatnak, ahogy egy homokos zsidó előírta nekik. :D

Bogyó 2 2017.07.14. 18:08:33

@teéjesenmindegy: És mi az áskálódás? Civil jogokért küzdő szervezetek támogatása miért áskálódás? Minden kormány ellen kellenek civil szervezetek, a demokráciának pont ez a lényege. Szerinted úgy működik,m,hogy ha szabadon megválasztjuk a kormányt, akkor az mindenhatóvá válik és mindenkinek kussolnia kell? Nem! Egy demokratikus kormány végzi a munkáját és tűri, hogy ellenőrizzék, mert nem Őfelségének, Jóistennek választották, hanem végrehajtónak. Akit ellenőriz a Parlament, az ellenzék, a civilek, a független közméltóságok, a független igazságszolgáltatás, a független média. Bizony, ez egy ilyen játék. A szabad választásokon nem diktátort választunk, hanem felelős kormányt, aki menetközben is ellenőriznek. Ha jól végzi a dolgát, akkor nincs is ezzel baj. Diktátorok szerint áskálódás a civil ellenőrzés.

Bogyó 2 2017.07.14. 18:17:25

@Ekrü: " látszik abból ,hogy mi lett a liberálisokból és mi a Fideszből. " Ja. A fideszből az ország jövőjét felélő siserehad lett, amely féldiktatúrává változtatta az országot, az SZDSZ meg a doktrímer, életszerűtlen nézetei és az ország két részre szakadása miatt áldozattá vált. Az SZDSZ sok hibát követett el, de nem szervezték meg az ország kirablását és nem süllyesztették vissza az országot olyan retorikájában rákosista, amúgy meg középkori viszonyok közé, ahol szinte teljesen megszűnik a társadalmi felemelkedés lehetősége, és olyan kádári viszonyok közéa, hol gazdasági pozíciót, karriert nem építhetsz politikai támogatás nélkül és az csak egyirányú kell, hogy legyen.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.14. 18:24:31

@MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes szóvívő: "Hol itt az agymosás? "
Onnét lehet tudni hogy működik, hogy nem veszik észre az áldozat.
Te nem veszed észre.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.14. 18:31:17

@teéjesenmindegy: Az összes közpénzből fenntartott kormánymocsokmédia szajkózta ezeket. Ott a google, keresd ki.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.14. 18:35:05

@Helga Beauty Salon: Semmi újat nem tudott mondani a szokásos fidesz propagandán kívül. Ugyanazt szajkózza mindegyikőtök, agyatlanul ismételgetitek.

Ekrü 2017.07.14. 19:01:17

@anyadmajma: Te meg gondolom egy "kulturált " baloldali szavazó.Tudod ha ilyen a baloldal ,én kösz ,inkább nem kérek belőle.

Ekrü 2017.07.14. 19:22:54

@Bogyó 2:
"Te is azok közé tartozol, akik az antikommunizmusuk és nem a liberalizmusuk miatt szavaztak az SZDSZ-re. "-Is-is.Huszonévesen bizony az ember még liberális,és persze ,hogy antikommunista voltam.Meg naiv is,mint sokan mások.Talán azért is nem felejtjük el,mi Fidesz szavazók,mert hittünk még valamiben és az SZDSZ ezt az álmot árulta el.
"az SZDSZ egyfajta kényszerben is volt"-Nem,nem volt.Az MSZP-nek megvolt a kormányzáshoz való többsége.(51%) Csak épp az SZDSZ hamarabb akart a zsírosbödön közelébe kerülni.Meg gondolom úgy okoskodtak,hogy a a jobboldalon úgyse maradt párt ami majd leválthatná őket.
"Egyedül az mszp-s személyek és a befolyásaik, vagyonuk mentén volt kifogásolható a koalíció, de politikailag nem."-Na ne röhögtess. :) Egy Horn vagy Grósz stb.nem volt politikailag kifogásolható? Elfelejted,hogy még a kommunizmusban nőttem fel,pontosan tudtam az MSZP-ben ki kicsoda.
"A Fidesz nem változott?"-De ,persze ,hogy változott.Mint ahogy én is az elmúlt évek alatt. Mert másképp gondolkodik egy gyermek,másképp egy 20 éves és megint másképp egy felnőtt ember.De ez a változás nem vethető össze azzal amikor egyik napról a másikra elárulják az embert.Márpedig az SZDSZ ezt tette.

Ekrü 2017.07.14. 19:35:53

@Bogyó 2: "Az SZDSZ sok hibát követett el, de nem szervezték meg az ország kirablását"-Csak pár név: Kóka János(kakaóbiztos számítógép),Demszky Gábor(4-es metró) ,Fodor "megélhetési politikus"Gábor,Kuncze Gábor (szegény megélhetési bűnözők...) stb.Szóval szerinted ők kicsit se voltak korruptak :)
"nem süllyesztették vissza az országot olyan retorikájában rákosista, amúgy meg középkori viszonyok közé,"-Az ,hogy elvisznek egy üres tojástartóért,vagy azért mert kiírod a 12 pontot elég rákosista nem? (2007.márc.15)

teéjesenmindegy 2017.07.14. 19:39:59

@Bogyó 2: "Minden kormány ellen kellenek civil szervezetek, a demokráciának pont ez a lényege. Szerinted úgy működik,m,hogy ha szabadon megválasztjuk a kormányt, akkor az mindenhatóvá válik és mindenkinek kussolnia kell?"
Persze. Az kell, hogy valakik fizessenek azért, hogy egy rakat pojáca csinálja a fasztivált. Szükségünk van rá. Az a demokrácia, hogy pár tucat buzi - leginkább valami külföldi érdekeiért- hőzöngjön, és a megválasztott kormány ellen durrogjon.
Igazi hülye vagy.

teéjesenmindegy 2017.07.14. 19:42:20

@Bogyó 2:
Ja. Meg a független média, mint ellenőrzés. Hát kell a fasznak, hogy egy rakat semmihez sem értő firkász konkrétan mindenbe beleugasson.

zoli_ 2017.07.14. 19:55:42

@Bogyó 2: Ne viccelj már...
Mindaz 100%-ban igaz amit leírtál.
DE a fidesznyikek vagy habonymédia által fizetettek, vagy rém ostobák. Akik igazi hívők. Ők meg egy kukkot sem értenek az egészből. Nekik az elb@szott életükért kell valakit hibáztatni. Libsibolsikomcsizni, zsidókat és a rohadt sorost muszáj nekik szidni. Majd hazamenni, kinyitni a kőbányait, leüvölteni az asszonyt, ozt szép a világ. Ennyike.

Ekrü 2017.07.14. 20:10:47

@Bogyó 2: "de a köztv lormányszócső oly mértékben amire Rákosiék óta nem volt példa. "-Na ne viccelj.A köztévé mindig is az épp aktuális kormány szócsöve volt.Valahányszor kormányváltás volt,a közmádia dolgozói le lettek cserélve.Így volt ez akkor is amikor a baloldal került hatalomba.Tudod amikor Medgyessy azt mondta,hogy ha a jobboldalnak média kell vegyen magának.És bizony volt Napkelténk,meg egyéb ínyencségek.(Már aki nézte...)Persze lehet hivatkozgatni a független médiára,csak épp olyan nem létezik.(Szerintem még a bulvárlapok sem)Mert az az ember akit nem érdekel a politika nem is fog elmenni újságírónak.Ha meg érdekli akkor vagy az egyik vagy a másik oldalhoz kötődik és akkor már nem semleges.Persze az igaz,hogy amíg baloldali embernek a baloldali újság az igaz és független,addig a jobboldali embernek pedig a jobboldali médiumok.És amelyik nem a saját oldalának ad igazat,azt rögtön elkönyvelik a másik oldal szócsövének. :)

midnight coder 2017.07.14. 20:17:13

"Pedig egyrészt óvodás dolog, hogy az MSZP-sek komcsik. Az a réteg pont, hogy már kis kapitalizmust csinált a KÁDÁR-korszakban is, az igazi komcsik Thürmerék voltak."

Igen. Az MSZP-ben voltak a becsületes kommunisták akik bár szintén gyilkos gazemberek voltak, de komolyan gondolták a balodaliságot, és voltak a ragadós kezű gazemberek, akik már 86-ban elkezdték az ország szétlopását, miközben az átlaghülyék számára még lelkesen hirdették hogy még szükség van ugyan egy kis nadrágszíj húzásra, de majd a következő ötéves terv már meghozza a kánaánt.

"De csak a tájékozatlanoknak volt olyan nagy meglepetés a koalíció"
Ha nem voltál bennfentes akkor csak azt láttad, hogy az SZDSZ antikommunista. Mert hogy ezt a retorikát folytatta, és az átlagpolgárnak - beleértve a tagokat is - csak ez jött le. Igen, kurva nagy pofára esés volt akkoriban mindenkinek hogy lefeküdtek az MSZP-nek. Ne feled el, hogy akkoriban a magyar átlagpolgárnak nem volt internet elérése, azt tudhatta ami az írott és az elektronikus sajtóból hozzáférhető volt.

midnight coder 2017.07.14. 20:23:18

@Ekrü: "Huszonévesen bizony az ember még liberális,és persze ,hogy antikommunista voltam.Meg naiv is,mint sokan mások."

Pontosan. Én is ott voltam a kis falunkban a helyi SZDSZ alakításakor. Amúgy hogy mennyire elhitte ezt az antikommunista dolgot az átlagpolgár az is mutatja, hogy a Horn kormány után lett nagy pártból törpepárt. Amúgy ezzel magának a hazai liberalizmusnak is jól keresztbe tett - ha nem lépnek be a koalícióba, akkor megtarthatják a pozíciójukat, és 98-ban eséllyel indulhattak volna a FIDESZ ellen. Feltéve, ha a FIDESZ egy erős SZDSZ mellett is köpönyeget fordít. Szerencsére nem ez történt.

midnight coder 2017.07.14. 20:31:57

@Bogyó 2: "Az SZDSZ sok hibát követett el, de nem szervezték meg az ország kirablását"
Dehogynem. Az MSZP-vel kézenfogva vezényelték le az ország szétlopását. A Kádár-rendszerben a polgár lakásán és autóján kívül kb. minden köztulajdonban volt, kivéve pár butikot és lángossütőt a balatonnál. Két és fél ciklus alatt ez a vagyon úgy találta meg a kis gazdáját, hogy közben az életszínvonal drasztikusan zuhant, az államadósság durván megemelkedett, és a hazai ipar szinte megszűnt létezni. Viszont lett pár milliárdosunk.

" és nem süllyesztették vissza az országot olyan retorikájában rákosista, amúgy meg középkori viszonyok közé, ahol szinte teljesen megszűnik a társadalmi felemelkedés lehetősége"

A felemelkedés lehetősége ma is adott. Más kérdés, hogy a polgárok egy része nemigen akar felemelkedni, mert ő a farkából is megél, akkor meg hülye lesz strapálni magát. Legalábbis a közmunka programig kb. így volt.

"és olyan kádári viszonyok közéa, hol gazdasági pozíciót, karriert nem építhetsz politikai támogatás nélkül és az csak egyirányú kell, hogy legyen"

Ha a gazdasági pozíciót közpénzre akarod építeni, akkor ez bizony tényleg így van. De ez kb. a gengszterváltás óta folyamatosan így igaz, sőt gyanítom, hogy a legtöbb gazembernek mindkét irányba megvannak a kapcsolatai. Ezért van az, hogy bár jó párszor ingott már az inga jobbról balra, balról jobbra, sem a FIDESZ nem tette hidegre az MSZP-s korruptakat, sem fordítva.

Orbán Hazaáruló Viktor 2017.07.14. 20:51:41

@teéjesenmindegy: "Az a demokrácia, hogy pár tucat buzi - leginkább valami külföldi érdekeiért- hőzöngjön, és a megválasztott kormány ellen durrogjon."
Az a pár tucat buzi a KDNP-ben van, akik Orbán szoknyája mögött bujkálnak. Vezéred meg a függöny mögött. Ahányszor előkerül hogy mennyit lopnak, mindig jön a sorosozás meg a buzizás. Ennyit tudtok, ennyit értek, ezek vagytok.
Az ország jó része meg lelépett már, még a fideszesek is tipliznek itthonról és inkább élnek migránsként.
Aki marad, az meg nyomorog és a kórházban fiatalon is elpatkol.

anyadmajma 2017.07.14. 21:27:32

@zoli_: nono, azért a fidesz táján jól el is szokták ám verni az asszonyt. És nem rendes emberek, hogy józanul ne verjék meg a családot. A világ söpredéke.

teéjesenmindegy 2017.07.14. 21:37:41

@Orbán Hazaáruló Viktor: AZ ország jó része lelépett már :D:D:D
Ja. Alig maradt itt egy-két ember, te idióta.

Leooo 2017.07.14. 21:42:15

@Ekrü: Milyen kommunizmusban méltóztattál felnőni nagyuram?? Még szocializmus se igazán volt, csak oda irányuló építkezés...Virtigli kommunista is ölég nagy hiánycikk volt már a 70'-es évek végefelétől, s nem volt divatos 80' után nagyon ideológiákkal sem foglalkozni, tekintve, hogy az ország 85%-nál nagyobb hányada leginkább azzal volt elfoglalva, hogy a " aki nincs ellenünk, az velünk van" jelszó jegyében GMK-val, meg a jóváhagyott egyéb szocialista business-ekben merülgetett(legalább is, akinek egy pici esze volt). Még a Csepeli György féle szociológus-társaságot is inkább útlevéllel a hónuk alatt elengedték(aka elzavarták) tanulmányútra, az ifjú liberálisokat is csak időnként ejnye-bejnyézték, ha már a kis Rajk, Demszky, Fodor, vagy Solt Ottilia túlságosan szem elé kerültek és picit túl nagy publicitást kaptak a SZETÁ-val, vagy a szamizdat-butikkal. A Bibós legényeket meg kifejezetten a Belügyminiszter személyesen pátyolgatta, Stumpfon keresztül, úgyhogy ne jöjjön itt nekem senki semmiféle partizán-legendáriummal, mert kikacagom... hvg.hu/itthon/20110804_bibo_szakkollegium_karrier_orban_fodor_ko - nikkp.blog.hu/2007/03/24/orban_viktor_kadar_belugyminiszterenek_k A Soros-ösztöndíjakat is a Pártközpontban hagyták jóvá nekik, azzal a felkiáltással, hogy addig se itt rontják a levegőt! Szerettem volna én olyan "komcsi elnyomásban" részesülni akkortájt, csak nem jutott...

Ekrü 2017.07.14. 22:03:42

@Leooo: " Milyen kommunizmusban méltóztattál felnőni nagyuram?? Még szocializmus se igazán volt, csak oda irányuló építkezés."-Nézd te így érezted én meg másképp.Mondjuk én nem tartoztam a kivételezettek közé.
"az ifjú liberálisokat is csak időnként ejnye-bejnyézték, ha már a kis Rajk, Demszky, Fodor, vagy Solt Ottilia túlságosan szem elé kerültek és picit túl nagy publicitást kaptak a SZETÁ-val, vagy a szamizdat-butikkal"-Hogy ez miért volt így ,az kiderült 94-ben.Amikor is az SZDSZ összeszűrte a levet az MSZP-vel élen a kis Rajkkal.
Amúgy nem vagyok nagyuram.Ugyanis nő vagyok. :)

2017.07.15. 00:04:32

Mindenkivel egyetértek,csak így tovább!!

EGY a megingathatatlan HÁROM millióból 2017.07.15. 00:57:00

"Soros György továbbra is ugyanazokat az elveket támogatja, mint 1990-ben. "

EZ HAZUGSAG !!

1990-ben meg szo sem volt a nemzetallamok felszamolasarol, es Europa iszlamizaciojarol.
Ha ezt a tervet akkor eloadta volna, akkor sejted hogy hova kuldtek volna, az eppen csak felszabadulo, fuggetlenseget eppen csak visszakapo magyarorszagon.

adastra 2017.07.15. 01:11:03

Ki is került hatalomra a rendszerváltás után?
Először a csodás MDF, utána meg a csodás MSZP-SZDSZ gittegylet.
Érdekes módon a két négyéves országlás után már nem is maradt semmi az ország egykori termelőeszközeiből.
Ezek után azt hazudni, hogy az SZDSZ nem vett részt az ország kirablásában igencsak elkötelezett pártemberre vall.
Én mind az MDF-re, mind az SZDSZ-re azért szavaztam biza annó, mert mindkettő elég antikommunistának látszott kívülről. Hát egyik se jött be.
Bárkire szavaznék ma már, még a Sátánra is, ha a parlamenti kutyákat mind felkötné.
Fogat fogért. Sajna a nép nem fog fegyvert ellenük. Pedig mindet le kellene darálni húsgombócnak, élve, pártállástól függetlenül. Akárcsak a pártirodák által fizetett blogtrollokat.
Istenem, csak egy kis kreativitást látnék néha a baloldalon köztetek, nem lenne olyan unalmas olvasni a böfögéseiteket, elvtársak...
Egyikőtök sem képes átfogalmazni a pártiroda által szátokba adott mondatokat.
"A(z) <Orbán/Fidesz/kormány/stb> lebontotta a fékek és ellensúlyok rendszerét."
Ezt rendszeresen lehet kopipésztelve olvasni.
Most tényleg olyan nehéz átfogalmazni, elvtársak? Vagy az a baj, hogy nem megy? Pedig mindenkinek volt magyar irodalom és nyelvtan óra általánosban...
A csúcs az volt, amikor valami nagytudású elgépelte teljesen és fékek és egyensúlyok rendszeréről hadovált. Úgy látszik, csökkent az apanázs mértéke, kisebb tudásúakat fogadtak fel irkálásra. Röhej.
A fityiszes lótolvajok se semmik, de a baloldaliak most már rendszeresen alulmúlják őket.
Aztán megy a dühös dacos visítás, hogy nem kellenek a választóknak. Tán növelni kellene a színvonalat elvtársak, Persze amíg suttyó magyarokként emlegettek minket, ez nem megy. Valahogy mindig eléritek, hogy nem magyarnak látszódtok, hanem az ellenségeinknek...

ARABOKAT KIZÁRNI CEU t BEZÁRNI 2017.07.15. 03:08:09

"Miközben nekem inkább úgy tűnik, hogy gazdasági megfontolásból, a demográfiai krach elkerülése végett támogatná a migránsok beengedését és felkészítését. Nyilván én sem akarok egy gazdasági ütemterv része lenni, de azért túldimenzionálni sem kéne az ördögiségét."

Soros terroristakat kuld Europaba, akik szabalyossan megrohamoztak a Magyar hatart, ezt azert nehez tuldimenzionalni.Folleg, hogy kototunk egy szerozodest 28 orszaggal, hogy megvedjuk a Schengeni hatarokat.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.15. 05:21:51

@midnight coder: "Két és fél ciklus alatt ez a vagyon úgy találta meg a kis gazdáját, hogy közben az életszínvonal drasztikusan zuhant"

Már megint hülyeséget beszélsz, a reáljövedelem 2005-ig folyamatosan nőtt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.15. 05:25:26

@teéjesenmindegy: Persze. Az kell, hogy valakik fizessenek azért, hogy egy rakat pojáca csinálja a fasztivált. Szükséged van rá. Az a demokrácia, hogy pár tucat buzi - leginkább valami fideszes érdekeiért- hőzöngjön, és a fideszes kormánynak tapsoljon.
Igazi hülye vagy.

különvélemény2 2017.07.15. 07:36:39

A te blogod tökéletes mutatója annak, miért fog ismét veszíteni a baloldal.

Úgy teszel, mintha érdekelne a másik oldal véleménye, de közben demagóg vagy, csúsztatsz, és ugyanazt a propagandát tolod, csak a másik oldalról.
Zárásként meg sértegeted a fidesz szavazókat.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.15. 07:41:13

@Orbán Hazaáruló Viktor:

De, egyre többen észreveszik, ezért is vannak pánikban aliberális rendszerurak: a népek nem vevők már a liberális agymosásra.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.07.15. 07:52:53

@Bogyó 2:

A civilekkel nincs baj. A lobbistákkal viszont van. Legyenek lobbisták, d eleghyen nyilvános infó, hogy kiknek az emberei. Ennyi az egész.

Holo Qi (törölt) · http://elmenypark.net 2017.07.15. 08:38:52

Soros annak híve, hogy megszűnjenek a nemzetállamok és az egész bolygó kerüljön vállalati befolyás alá. Ha nem hiszed, hogy a vállalti uralom kőkemény diktatúra, akkor kérdőjelezd meg a cégvezetőd döntését. A baj ezzel az, hogy amit Orbán képvisel és ahogy, az olyan, mintha összejátszanának, mert minden normális ember ha meglátja ezt, örömmel rohan a vállalati uralomért. Azaz jelenleg KÉT ROSSZ között kellene választanunk, amiben nem lenne meglepő, ha ez csak egy lenne. Csak nézzétek meg, hogyan járatták le a demokráciát, hogy mindenki rohan a "védelemért".

2017.07.15. 08:53:45

"Azért valaminek el kell érnie a Fidesz-misztériumba besüppedt Orbán-hívők ingerküszöbét. Nem?"

nem !!!
azért hívők !

jandera 2017.07.15. 09:14:26

@h.kovacs: Igatad van, hit ellen észérvekkel nem mész semmire.
Amúgy ezeken a blogokon, ha megpróbáltam észérveket felhozni, a hívők mindig trágár mocsokkal öntöttek el, elfogyott érvkészletük miatt.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2017.07.15. 09:23:38

@Holo Qi: Alapvetően rossz az összehasonlítás. Egy átmehecc egy másik vállalthoz. Kettő. A rossz vállalat eltűnik. Innen kezdve az "eszme"futtatásod faszság.

postumus mumus 2017.07.15. 09:58:19

Nagyon jó írás, tetszett.

1349973572759 2017.07.15. 10:58:51

Nem olvastam el ezt a liberális szennyet, de minden sora hazugság!
Orbán viktort kell követnünk tűzön és vízen át, vagy a poklokba is, mert nekünk ez a sorsunk, és leszarjuk a személyi szabadságot. Ugyan mire mennénk vele? Nemzetvezető nélkül?

1349973572759 2017.07.15. 11:00:53

Minden idegsejtünkkel a Fideszt kell követnünk, értsétek már meg, hogy nem kell gondolkodni! Felesleges. Aki gondolkodik, az felelős is lesz, mi nem akarunk felelősnek lenni! Nekünk Istent kell követnünk, a KDNP Istenét.

Mocskos szaros liberálisok!

1349973572759 2017.07.15. 11:04:00

Magyarország nem a liberálisoké, világos? Méga ha többen is vannak nálunk, és Orbán úgy megcsinálta, hogy kisebbségből irányít, akkor sem. Egyetlen nemzetvezető többet ér mint tízmillió fospicsa liberális.
Szabadság, munka, jogok, civilek - undorodom ettől a sok büdösségtől. Orbán szép beszéde nyomán lesz itt szép ország.

1349973572759 2017.07.15. 11:08:44

A Nemzet mindenek előtt, ha kell nép nélkül! Ez a cél, az eszem, kerüljön bármibe.
Lefosom a jólétet, mindig szegény és ostoba voltam, de most látom a fényt, ez vezet.

midnight coder 2017.07.15. 11:41:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Már megint hülyeségeket beszélsz. A reáljövedelem 1997-ig folyamatosan zuhant. Utána tényleg emelkedett, 2003-ra el is érte a 89-es szintet. Na, ekkorra fejeződött be a privatizáció.

szabadibela.hu/wp-content/uploads/2014/08/GDP-re%C3%A1lj%C3%B6vedelem-1989-2013-800x428.jpg

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2017.07.15. 12:08:01

@különvélemény2: ja, n+1-edik patasorbanozo blog maszuletett alnaiv kontosben, arra az esetre ha nincs meg a b1-en a napi 3 mszp-s poszt, amit az index kirakhat a vizesvebe fikazasa ala.

sóhegy049 2017.07.15. 12:10:04

@jandera: Ez egy farok ország, de máshol is volt már ez így, Orwell is megírta a birkákról:
"Amíg nem ébrednek öntudatra, nem fognak fellázadni, s amíg fel nem lázadtak, nem ébredhetnek öntudatra"

midnight coder 2017.07.15. 12:19:08

@sóhegy049: Egyszer már volt hogy fellázadtak a birkák, nem lett jó vége. Ahogy azt amúgy Orwell is megírta, ami azért valljuk be, szép teljesítmény volt: 45-ben ennyire pontosan megjósolni a magyar rendszerváltást...

kvadrillio 2017.07.15. 13:05:15

Kurvára tele van a tököm az USA-val ! Mi a fasz köze van a magyar kocsmák bezárásához az amcsi nagykövetségnek ??? Faszomat se érdekli, hogy Amerikában Csik-ágóban vagy Dallasban vagy Kalif-orgiában bezárnak vagy nem 2-3 kocsmát ! Nekik mi a fasz közük van ehhez ? isten bizony a SZU sokkal jobb volt náluk ! Most beleugatnak mindenbe, ráléptek a bakacsukkal Magyarországra és elnyomják! Itt ők dirigálnak, mindenbe belepofáznak és a "nyílt társadalomról", regélnek elnyomásunk alatt ! Itt nincs semmiféle szabadság, mindenre kíváncsiak, mindenkit lehallgatnak, megfigyelnek !!! Milyen fasz demokrácia ez ??? Ez egy hazug, kurvára elnyomó rendszar ! A világ legszarabb rendszara !!!

Netuddki. 2017.07.15. 14:59:45

"Egy kis szembesítés a Fidesz-sza­vazóknak és a blogrobotjaiknak."

Falra hányt borsó. Többet érnétek vele ha kibaszkodnátok a blogokról a tolvajfidesz agitpropjait!

Bogyó 2 2017.07.15. 18:35:24

@Ekrü: ."Huszonévesen bizony az ember még liberális,és persze ,hogy antikommunista voltam.Meg naiv is,mint sokan mások.Talán azért is nem felejtjük el,mi Fidesz szavazók,mert hittünk még valamiben és az SZDSZ ezt az álmot árulta el."

Hát ez kurvára zavaros. Liberális voltál, most meg nem. AZ SZDSZ liberális volt, mindig is az maradt, de ők árulók. Persze te természetesen változtál, te nem árultad el a korábbi eszméidet. A fidesz liberális volt, most konzervatívnak tünteti fel magát, miközben liberális és komcsi intézkedéseket hoz,(egykulcsos adó-libsi dolog, rezsicsökkentés kommunista még csak nem is szocialista intézkedés) de ők neked az ISTEN. Retorikájában antikommunista, közben kádári módon kormányozza az országot. Az SZDSZ összeállt olyanokkal, akiket lehet kárhoztatni a múltért, de te nem túl okos módon a személyeken akadsz fenn, az SZDSZ túltette magát ezen, mert az mszp véletlenül se kormányzott kommunista módon, az szdsz libsi nézetei sok tekintetben érvényesültek, némyelikre én is azt mondom, sajnos, de legalább elvhűek maradtak. A fidesz intézkedései sokkal de sokkal közelebb vannak most a kádári módszerekhez, mint a Horn-kormány bármikor. De ti zsigerből beszéltek nem észből, nem a tetteket nézitek, hanem a szavakat. Nem az a lényeg, hogy kivel kötött koalíciót az SZDSZ, hanem az, hogy hogyan kormányoztak. Márpedig a sok rossz kormányzás közül figyelemmel arra is, hogy 4 évük volt egy 30%-os inflációs gazdasági környezetben még mindig a Horn-kormányé a legjobb teljesítmény.

"az SZDSZ egyfajta kényszerben is volt"-Nem,nem volt.Az MSZP-nek megvolt a kormányzáshoz való többsége.(51%) "
Nem azért volt kényszerben, hanem azért, mert a jobboldaliak mellé szorulva ellenzékben még előbb elérte volna őket a kispártosodás, ami kódolva volt a kétpártrendszer felé haladva, ami valójában még természetes folyamat is volt. A mostani egypártrendszer felé haladás viszont nem természetes, hanem egy szelíd erőszak következménye.

"Egyedül az mszp-s személyek és a befolyásaik, vagyonuk mentén volt kifogásolható a koalíció, de politikailag nem."-Na ne röhögtess. :) Egy Horn vagy Grósz stb.nem volt politikailag kifogásolható?

Szövegértelmezés? mszp-s személyek!!!! Horn az ugye személy, nem? Grósz meg nem is volt mszp-s, úgyhogy te ne röhögtess!

"A Fidesz nem változott?"-De ,persze ,hogy változott.Mint ahogy én is az elmúlt évek alatt. Mert másképp gondolkodik egy gyermek,másképp egy 20 éves és megint másképp egy felnőtt ember.De ez a változás nem vethető össze azzal amikor egyik napról a másikra elárulják az embert.Márpedig az SZDSZ ezt tette."

Nagyon is össze vethető, csak a tiéd gyermeteg gondolkodásra utal. Te személyekben gondolkodsz, én meg elvekben, ideológiában, politikai programban. Az SZDSZ programja nem az volt, hogy sohasem kötünk koalíciót az MSZP-vel. És az MSZP nem az MSZMP volt. Nyilván lehet ezen fennakadni, de azért az igazi kemény komcsik, Fejti, Grósz, Havasi Ferenc, Lázár György, Berecz János, nem voltak mszp-sek. Az MSZP-be a nyugatosodó reformkomcsik kerültek és az ellenzéki kerekasztal elfogadta, hogy ők is egy demokratikus párt, megegyeztek a játékszabályokban. A nem áruló Fidesz is. Persze egy a részleteket nem látó egyszerű gondolkodású számára Horn egyenlő Lázár Györggyel, de valójában kurvára nem, és ebben volt megegyezés.
A szerinted nem áruló fidesz tényleg nem kötött koalíciót az mszp-vel, mert szerinted ez az árulás. Szerintem meg az, ha valaki homlokegyenest más ideológiát vall, más értékrendeket követ. Liberálisból konzervatívvá valóban válhat az ember 20 éves koráról 50-re, de te ne röhögtess azzal, hogy a fidesz 1992-ről váltott liberálisból 1995-re konzervatívra, mert 3 év alatt megöregedtek. Ez csak jellemtelenség, elvtelenség, a hatalom mindenáron való akarása, annak felismerése, hogy liberális pártként sosem lesznek néppárt, mert a nagy többpártrendszerekben általában egy szoci és egy konzervatív párt dominál, a liberálisok mindig max. 3. legnagyobbak. Antall ezt értette meg 1993-ban Orbánnal, amikor felmutatta neki a hatalom gyűrűjét, amit ő azóta se tud elengedni. Sajnos annyira, hogy már nem célja a politikai váltógazdaságban egy jó pozíció, hanem a rendszer felrúgása, az egypártrendszer (látszat-többpártrendszerként) kialakítása, ami már nem egy demokrata dolog.

Bogyó 2 2017.07.15. 18:44:55

@adastra: Ezek után azt hazudni, hogy az SZDSZ nem vett részt az ország kirablásában igencsak elkötelezett pártemberre vall.

Nyilván lehet a privatizációt kifogásolni, de elvileg kapitalizmust kezdtünk építeni, minden más szoc. országban is ez ment, ha nem vetted volna észre. Ne keverjük a privatizáció indokoltságát a módjával. Maradt volna minden állami kézben rohadva, minden tőkeberuházás nélkül? Szerinted mikor lett volna telefon meg gáz a legtöbb helyen, ha nem vonod be a magántőkét? A privatizáció szükséges volt, a módját persze lehet kifogásolni, sokkal jobban is lehetett volna csinálni. Akkor tudlak csak megérteni, ha Munkáspárti szavazó vagy és az egész kommunizmust visszakívánod, akkor valóban mindent állami kézben kellene tartani, mint Észak-Koreában, látjuk is, hogy mennyire jó nekik.

Bogyó 2 2017.07.15. 19:01:08

@Ekrü: Az SZDSZ sok hibát követett el, de nem szervezték meg az ország kirablását"-Csak pár név: Kóka János(kakaóbiztos számítógép),Demszky Gábor(4-es metró) ,Fodor "megélhetési politikus"Gábor,Kuncze Gábor (szegény megélhetési bűnözők...) stb.Szóval szerinted ők kicsit se voltak korruptak :)

Nem állítom, hogy nem voltak kicsit se korruptak. Azt mondtam, nem szervezték meg az ország kirablását maffiaszinten. Nézzük már meg kik voltak a fő SZDSZ-esek? Pető, TGM, Kis János, Tölgyessy, DEMszky, Solt.. Ők voltak ott a kezdeteknél. Mekkora vagyonuk van szerinted? Kunce későbbi történet, Kóka pláne, de mondjuk Kunce ott volt az első kormánynál már, mekkora vagyona van szerinted? Fodornak? Kóka az aki egy teljesen kései történet, szerintem a rendszerváltáskor még iskolába járt, de ő se hasonlítható a mai fidesz oligarchákhoz.

És akkor nézzük a te nem áruló, jajj de tisztességes pártodhoz kötődőeket. Rogán, Csányi, Demján, Habony, Simicska, Vajna és a kiválóan tehetséges Mészáros Lőrinc. Tippeljünk hol van több pénz?? Ne tedd , mert kurvára buknál. És itt már nem pénzek ellopásáról van szó, hanem akonkrétan a termelőeszközök, cégek, médiumok monopolizált üzletágak megszerzéséről. Ordít a különbség! Mondj egy SZDSZ-est, akinek saját lapjai, tv-je, óriási földbirtokai vannak, aki minden közbeszerzést megnyert a kormányzásuk alatt, aki egyedül birtokol egy üzletágat mint Vajna.

Zongorázni lehet a különbséget, ha loptak is SZDSZ-esek, nem nyíltan a pofánkba röhögve és erőből, és messze nem ilyen méretekben. És ennek nincs vége.

És akkor nézzük meg

"nem süllyesztették vissza az országot olyan retorikájában rákosista, amúgy meg középkori viszonyok közé,"-Az ,hogy elvisznek egy üres tojástartóért,vagy azért mert kiírod a 12 pontot elég rákosista nem? (2007.márc.15)

Bogyó 2 2017.07.15. 19:12:15

@Ekrü: -Na ne viccelj.A köztévé mindig is az épp aktuális kormány szócsöve volt.Valahányszor kormányváltás volt,a közmádia dolgozói le lettek cserélve.

Nem igaz. Ilyen egyoldalú pártpropaganda sohasem volt. 2009-2010 táján a közmédia is részletesen tárgyalta a Zuschlag-ügyet, a Nokias-ügyet, mindenről beszámoltak, legyen az őszödi beszéd, népszavazás, bármi.

Most a kormány számára kellemetlen ügyek egyszerűen meg sem jelennek a híradóban. Persze, hogy közelebb álltak a kormányhoz, de elegánsabban, finomabban és azért igen, tisztességesebben csinálták, elhallgatás nem volt, meg nyílt uszítás se. A legnyilvánvalóbb a minőségi különbségre az, hogy voltak viták, ez mutatja azt, hogy igenis más van most, nem igaz az a duma, hogy mindig is a kormány mellett állt a közmédia, most is. Nem! Ez teljesen más. Ez elképesztő elfogultság és hírszerkesztés, a közszolgálatiság látszatát sem tartják be. Különböző oldalak politológusai hányszor vitáztak keményen, simán bent voltak a fideszes politikusok is vitázni a kormánypolitikusokkal, hol van ilyesmi, hol vannak a miniszterelnöki viták? Légysz, ne gyertek azzal, hogy őméltóságának derogál, mert ez csak duma a diktátori attitűdre.

Bogyó 2 2017.07.15. 19:18:11

@midnight coder: A privatizáció szerinted melyik volt szoc. országban volt ez életszínvonal-csökkenés nélkül, meg hú de tisztességesen? Meg mintha az MDF-et kihagytad volna. A fidesz nem jutott oda, bezzeg most! Pedig most nincs privatizációs kényszer, nincs rendszerváltozás. Hornék is nyilván hibáztak, szerinted mindent elloptak, pedig alattuk csökkent a legnagyobb mértékben az államadósság, szóval a mindent elloptak tétel, nem kicsit egyszerű felfogás.

Bogyó 2 2017.07.15. 19:26:39

@teéjesenmindegy: Persze. Az kell, hogy valakik fizessenek azért, hogy egy rakat pojáca csinálja a fasztivált. Szükségünk van rá. Az a demokrácia, hogy pár tucat buzi - leginkább valami külföldi érdekeiért- hőzöngjön, és a megválasztott kormány ellen durrogjon.
Igazi hülye vagy.

Elfelejted nagyokos, hogy mert szerinted pojáca, aki nem Orbán seggét nyalja, attól még nem biztos, hogy az, elfelejted, hogy mert valaki hőzöng, nem biztos, hogy buzi. De mindez leginkább azért, mert a síkhülye te vagy, fogalmad sincs alkotmányosságról jogállamról, demokráciáról és hülyézel itt, mert megteheted. Ha neked annyira jutott észben, hogy a szabad választással ki van húzva a demokrácia, aztán meg kuss.akkor inkább maradj csöndben és ne szólj bele olyasmibe amiről fogalmad sincs. Elsőként nézz szét a világban, hogy hogyan működik, de ne arra menj, ahonnan inkább elköltöznek, hanem oda, ahova mennek. A kvantumfizikáról is szoktál véleményt írni?

Bogyó 2 2017.07.15. 19:44:03

@midnight coder: "Ha nem voltál bennfentes akkor csak azt láttad, hogy az SZDSZ antikommunista. "

Ugyan már, miért kellett volna ehhez bennfentesnek lenni? Pláne már 1994-ben. Akkor te 1994-ben azt hitted, hogy a Csurka MIÉP-je meg az SZDSZ természetes szövetségesek, mert antikommunisták? Jézusom! Hány éves voltál?
Értelmiségiként kellett volna szemlélni az eseményeket. Ha az ember olvasott sajtót, pártprogramot, nézett politikai vitákat, amik akkor még voltak, világosan kirajzolódott, hogy az SZDSZ liberális párt. Ezt is mondták úton-útfélen. Ebből nem az következik, hogy úgy állnak szemben a kommunistákkal, mint a nácik. Antikommunista a kommunizmus idején. Az mszp nem kommunista párt, akkor se volt az. Nyilván a prolik számára attól kommunista egy párt, mert olyan figurák vannak benne, akik vezető pozíciókat töltöttek be az előző rendszerben, pedig tudjuk kik voltak már a végén, primitív dolog nem látni a különbséget az 1987-es magyar vezetés, vagy a Németh Miklós-féle kormány és mondjuk Ceausescu között. Mert mind a kettő komcsi. Értelmes ember számára nem ez a kommunista párt definíciója, hanem az, hogy milyen elveket hirdet, aztán ha gyanakodunk, akkor nézzük, milyen dolgokat tesznek ellenzékben, vagy kormányon. Nem tudsz kommunista intézkedéseket mondani a Horn-kormánytól, sőt pont a túl liberális, túl piacgazdasági dolgok miatt kritizáljátok. Engem nem lepett meg a koalíció, amibe ráadásul a fideszt is hívták, hiszen ők is libsiként voltak még elkönyvelve, bár már megkezdték az átrendeződést. Nem hiszem, hogy én lettem volna a zseni, mert bennfentes pláne nem, elég volt ehhez egy nem túl magas IQ fölött kis olvasottság meg tájékozottság.

Bogyó 2 2017.07.15. 19:45:57

@MaxVal BircaMan HJCD .: "Minden idegsejtünkkel a Fideszt kell követnünk, értsétek már meg, hogy nem kell gondolkodni! Felesleges. Aki gondolkodik, az felelős is lesz, mi nem akarunk felelősnek lenni! Nekünk Istent kell követnünk, a KDNP Istenét.

Mocskos szaros liberálisok! "

Ez az birca, mondd ki, nehéz lehet mindig fegyelmezni magad!
Komolyan venni úgysem lehet.

Zsoltbacsi 2017.07.15. 22:10:07

@Bogyó 2:
"Ugyan már, miért kellett volna ehhez bennfentesnek lenni"

Nézd meg, csak 40 másodperc :
youtu.be/lYvb9vWWDs0

Zsoltbacsi 2017.07.15. 22:11:10

@Bogyó 2:
Ja, és tele van a YouTube hasonló nyilatkozatokkal

Leooo 2017.07.15. 22:30:10

@Ekrü: Bocs, hogy nem jött le az, hogy nőből vagy, de ez mindegy is, a témánk vonatkozásában tulajdonképpen.
Én sem voltam igazán a kivételezett brancsban akkortájt, amit nem lehet elmondani a BM által erősen alátámogatott, a "szűzmária kötényében" csücsülő későbbi fidesz-alapítókról és egyéb ifjú Bibó-koleszes jogász-janicsárjaikról, akiket Horváth külön pátyolgattatott ("majd később akarunk kérni valamit , kedves KISz-titkár elvtárs...") . A Stumpf és vidéke Co.KG, Orbán, Lévai Anikó, a két Kövér, meg a többiek, összesen az alapítók, mind a tízen. A Demszkyéket azért kergették picit akkortájt, mert ők akkor komolyan gondolták a szamizdat-butikot, s nehogy elkanászodjanak... ők nem voltak opportunisták, mint a Stumf-csapat és az egész fidesz alakuló brancs (mint ahogy azóta is a fidesz kft). Nem volna igazán nagy a baj, ha fideszék elveikben még mindig az alapításkori lefektetett elveket vallanák magukénak, s nem látszana világosan az 1996 óta maguknak megengedett mintegy ötszöri alapvető ideológiai köpönyegforgatás, aka "totális elvtelen haszonelvűség"...
süti beállítások módosítása